Sidor

lördag 16 april 2016

Milla 3 veckor

Och nu kan jag med säkerhet berätta att hon ska ha bebisar. Spännande som bara den. Hon vilar mer, men är fortfarande väldigt väldigt pratig. Kan ju undra vad hon vill.
Hon är så jättesvår att kolla tuttarna på, hon bara vägrar. Jag kan känna dom tydligt och när jag tar upp henne på bakbenen så ser jag hur röda dom är, även om det blir en snabbtitt. Men att fota dom...det går inte. Försökte fota magen med förhoppningar att tuttarna tittade fram men hon har så mycket och tjock päls så dom syns inte. Idag väger hon 3080g och har under veckan gått upp med 52g, sammanlagt nu 88g.







1 kommentar:

  1. Åååå någonstans där inne ligger det en liten kattunge och väntar på att få flytta till Mariestad. För alla andra, så tingade/reserverade jag en bebis redan då Lotta talade om att hon skulle köpa Milla.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck