Sidor

söndag 3 april 2016

Love 4 veckor

Idag fyller alltså min lilla kämpe, min lilla hamster, som snart är en michelingubbe 4 veckor. Känns fortfarande lite overkligt med tanke på att han egentligen inte ska finnas. Som dom flesta av er har läst så har ju den gångna veckan inte varit bra då även Love åkte på magsjukan (eller vad det nu var) Han är fortfarande lite lös i magen, men jag tror att en del av det också beror på att han har börjat äta själv. Det började ju direkt när han piggnade till. Och efter det har det hänt en hel del med hans utveckling, bara på några dagar.

Då han har dom andra att leka följa John med så är även han med precis överallt. Tycker han ska ta efter till toalådan också för det har han inte gjort än. Men det kommer nog inom några dagar, brukar ju sätta igång när dom äter själva. Han busar och leker och det ser kul ut när han ligger som häromdagen på Milo och Milo i sin tur får för sig att komma därifrån. Då flyger Love av, nu är det ju trots allt skillnad på dom storleksmässigt. MEN, det är ingen som slår Love när han är vid sin tutte, han kämpar för den med livet som insats, och har gjort det sedan han föddes. Han brer ut sig och är verkligen Kung i baren, framtassarna långt ut på var sida av honom.

Med tanke på just att han har varit dålig så är jag ändå nöjd med veckans viktuppgång, idag väger han 345g och har ökat med 33g



Love har blivit duktig på att klättra



Så underbart söt är han













1 kommentar:

  1. Japp. Där fick jag x antal hål i tänderna...av allt sött <3

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck