Sidor

torsdag 7 april 2016

Filmtajm

Igår kväll när jag låg och tittade på mina små bestämde jag mig för att ta fram kameran och filma lite. Utan att ta bort bös ur ögon eller hålla på att göra dom "fina". Då hade jag bara stört dom i lekandet. Dessutom så har jag ju morgonrutinerna där jag tvättar av dom riktigt. Jag har uppe dom på diskbänken, en och en, tvättar av riktigt ögonen och munnen/hakan och vid behov rumpan. Rumpan händer mer eller mindre aldrig, det har bara varit på Love. Men igår tvättade jag inte rumpan på honom, det behövdes  inte. När jag filmade såg jag att han var väääääldigt smutsig där bak. Så jag var tvungen att kolla honom. Men det var inte så mycket, knappt något alls, såg så ut på filmen bara. Så jag lät honom vara. Det lilla som jag såg bevisade också att han eventuellt har varit och bajsat på lådan, för annars hade Lillan tvättat honom helt ren. För givetvis var jag tvungen att kolla av runt om på golvet och i hörnen, även bäddarna. Men det fanns ingenting.

Filmerna är inte av bästa kvalitet, det var mörkt i rummet och jag fick använda mig av lampan i mobilen för att man skulle kunna se något alls. Men jag tror att trots dålig kvalitet så tycker nog iallafall en del av er att det är kul att titta på dom. Detta var igår kväll alltså vid 22.30-tiden. Så nu kan ni njuta en liten stund. Själv laddar jag inför mitt besök hos tandläkaren där det sista ska fixas. Sen kommer det att bli bara vanliga kontroller. Det vill säga om han tar allt idag, om det går.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck