Sidor

torsdag 18 november 2010

...Möss...

eller ja......MUS kanske jag ska skriva, för jag har bara sytt en. När Anngert var här så visade hon mig hur man skulle göra. Fållade upp tyget som jag köpte som sängkappa och då passade jag på att sy en mus. Som blev väldigt poppis. Och som var kul att sy. Men det var pilligt. Det går ju inte att sy ihop den när vadd och mynta är i, det är så smått och pilligt, så det är att sy för hand. Det går väl det också. Och nu vet jag ju att jag kan få ihop det. Mitt enda gissel är att jag inte ska ha så bråttom......tar jag det lugnt blir det snyggare. Gjorde detta nu i eftermiddags när humöret steg några grader.
Vet ni???? Det 6 december så ska jag åka med Mariané till Katrineholm. Jag/vi ska på storseans, och den som är där då är Terry Evans.....kanske har ni sett honom i programmet "Det okända" Känner mig lite pirrig i magen över detta :-) Men det ska bli spännande, och även kul att se honom live.......


Terry Evans


1 kommentar:

  1. Å vad kul att du ska åka på storseans med Terry, det är ju så intressant med sånt.

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck