Sidor

måndag 22 november 2010

Kurt

Precis som jag misstänkte har en person klart och tydligt talat om att han vill ha Kurt. Nämligen Benny!!!!! Dino var ju "hans" och då Dino fick somna in bestämde jag att när Benny vill behålla någon av kattungarna så får det bli den. Och han vill ha Kurt. Men det vill inte jag. Alltså........Kurt är SUPERSNYGG, han är stor och kraftig, tror till och med att det är en BIS-katt i honom. MEN........Vi har ju redan en hane här. Visserligen vet man aldrig hur länge jag kan ha honom okastrerad, men ändå. Jag kan bara para honom med Jamie och Tindra. Och dom 2 har ju liksom redan sina parningar planerade. Om jag skulle använda en svart hane, i detta fallet Kurt så får jag ju inte alls dom färgerna som jag vill ha......rödsilver. Hmmmmmmm. Jag har 3 veckor på mig att få honom såld. Är han inte såld då sa Benny att han stannar hos oss.
 
Från att ha härjat vilt här har bebisarna bara på ett par dagar kommit på att det är skönt att komma upp i sängen och gosa. Och jag passar på så klart att njuta så mycket som jag bara kan. Fast dom får fortfarande inte vara i sängen under natten....att jaga sängråttor gillar dom :-) Något annat som dom gillar är mat. Tycker dom äter massor men det ser inte ut som om dom går upp något i vikt.....återstår att se på fredag.

1 kommentar:

  1. Jag tror också på Kurt - utställningsmässigt och annat. Men Fjodor är ju perfekt (och jag är inte part i målet, o nej). Det går att ha två okastrerade hanar, ett tag. Estiticas fick ju hålla på att byta vilken som fick vara ute i huset - jobbigt!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck