Sidor

fredag 19 november 2010

Millas bebisar 9 veckor

Och det har alltså gått ännu en vecka som bara har susat förbi utan att jag har hängt med. Så klart växer dom  och har en massa hyss för sig. Nu klättrar dom precis överallt, och varken jag eller Milla har någon koll på dom. Dom gör precis som dom vill, och denna kullen har en egen vilja just när det gäller att man ska hålla på och pyssla med dom. Dom gillar INTE att man har dom uppe i famnen. Men det tror jag bara beror på att dom är så fulla av energi så dom helt enkelt inte har tid att bäras runt på. Dom är ju 6 så det är alltid bus på gång......och allt som oftast så är Jamie med i lekarna.


Det har inte blivit så många kort idag. Under dagen så har jag inte hunnit. Imorse så bar det iväg till Värnamo och handla. Mammas pension kom ju, och då får jag köra henne som vanligt. Och som vanligt så handlade jag också. Hela shoppingturen avslutades med god mat på Bambu :-) Efter att jag kom hem och hade plockat upp allt så gick jag och la mig. Var så trött så jag till och med somnade i bilen. Och jag sov bort hela eftermiddagen......3 timmar......Kändes skönt. Men det blev någon bild på dom små iallafall. Ute på  hemsidan finns det inga bilder än, jag SKA uppdatera hemsidan imorgon bitti.


Bebisarnas vikter idag är.
Kiefer 924g +74g
Kate 1008g +93g
Kenny 994g +135g
Kurt 1101g +44g
Katharine 925g +118g
Kevin 1048g +43g




Kiefer






Kate





Kenny





Kurt





Katharine





Kevin




1 kommentar:

  1. Vilka godingar! Du kan vara stolt över dina fina, fina bebisar!

    KRAMIS

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck