Sidor

tisdag 23 november 2010

Bildbomb

blir det idag. Men inte så många på bebisarna, utan på dom vuxna. Idag så har jag tagit massor av bilder på Fjodor, Tindra, Suzie och Jamie. Har tagit bilderna ute på altanen. Och jag blev nöjd med dom. Någon gång så behövdes det inte blixt, men dom bilderna tyckte jag blev lite för mörka. Dom flesta bilderna finns på min hemsida. Jag har ju så svårt att välja vilka som jag ska ut i bloggen med så jag har valt 3 av varje :-) En av bilderna på varje katt som jag har tagit idag ska jag göra en förstoring på nu, ska sätta mig med det imorgon.

Det har ju blivit några enstaka bilder på bebisarna också. Jag har tagit dom bilderna utan blixt, så det gula ljuset reflekterar mycket. Men det går ju och se dom små rackarna och det är ju huvudsaken. Går säkert att fixa med PSP:n, men jag orkar helt enkelt inte och hålla på om jag ska vara ärlig. Det är så svårt att få till rätt färg där så jag låter det vara istället :-) Försökte med att fota dom ute också, men det gick inte alls. Dom var alltför nyfikna för att kunna sitta still.


Fjodor






Tindra






Suzie






Jamie






Kiefer




Kate




Kenny




Kurt (han går att ta bild med blixt)




Kattis




Kevin














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck