Sidor

tisdag 2 november 2010

Mina älskade huliganungar.

Dom är ju helt underbara. Att vad mycket dom lär sig från dag till dag. Emellanåt under dagen kan man tro att jag har ett dagis här.......alla leksakerna ligger framme överallt. Och även om jag plockar undan på morgonen och en gång under dagen så är det framme nästan lika fort igen. Korgen som jag har i hallen och som dom leker i.....den har varit överallt i varje rum dom senaste dagarna. Dom klättrar högre för varje dag som går, och för varje dag som går så dras mitt hjärta ihop mer och mer. Dom lever farligt, dom har bildat en riktig liten huliganliga :-) Men vad jag älskar dom. Men tanke på att dom lever så farligt som dom faktiskt gör så känns det tryggt att veta att dom är fullförsäkrade sedan i fredags :-) Man vet ju aldrig vad som kan hända.


Jag har återigen satt ut Kenny till salu. Det var en kvinna som var intresserad och hon skulle höra av sig i helgen. Jag hade honom reserverad fram till idag, för jag trodde att hon kanske skulle höra av sig. Och det kanske hon gör, vem vet. Men jag känner att jag inte kan hålla honom reserverad längre till just henne, som för alla andra så gäller det tingning. Jag tror ju inte att jag får honom osåld, men man vet aldrig. För den delen så får han gärna stanna hemma...blir ju inte så ledsen om man säger så :-) Det samma gäller Katharine. Nu har hon varit reserverad till olika personer sedan hon föddes, och det har hela tiden blivit något strul när det har kommit till tingningsavgiften. Tråkigt. Men liksom med Kenny så får gärna hon också stanna....ALLA FÅR STANNA......Nääää, det går ju inte, jag vet. Och jag kan inte göra så mycket åt det hur gärna jag än vill. Idag så har jag också satt ut en annons om mina honor som ska omplaceras. Ett mycket tungt beslut kan jag lova, men det är så det måste bli. Jag hoppas in i det längsta att dom får följa med någon av Millas bebisar.


Här är det Kenny som visar upp sina konster :-)






En nytagen bild på skönheten Katharine



Ligga i soffan och sova är skönt. Här är det Eva och Jamie som vräker ut sig.





Häromdagen fick jag lite nya bilder på Kompiz, och även katterna som han bor ihop med :-)













Anngert har byggt en egen ställning till katterna och jag är så avis. Hon är megaduktig.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck