Sidor

måndag 8 november 2010

Jamie 5 månader

Min lilla räka har alltså redan hunnit med att bli 5 månader. Och hon är den av alla mina katter som är mest aktiv. Trodde det skulle lugna sig lite, men det har inte gjort det. Hon är ju den som leker mest med bebisarna. Jamie är inte mycket till det där med att sova. Visst lägger hon sig och sover, men absolut inte i samma omfattning som dom andra. Hur som helst. Idag väger hon 2213g och har under en månad inte gått upp med mer än 418g. 


Som sagt, bebisarna kommer upp överallt nu. Imorse när jag kom upp så hade dom kommit upp i stolarna i köket. Så nu får jag putta in stolarna så dom inte är på bordet, men det hjälps nog inte. Jag gjorde det, men ändå lyckades Kevin och Kiefer komma upp. Dom andra tar ju upp allting så lätt, så imorgon bitti så sitter nog alla på köksbordet. 


Jag mår ju inte så bra, och har varit allt sämre dom senaste 2 veckorna. Imorse ringde jag till läkaren och ska dit i eftermiddag. Igår kväll så var jag yr igen, och hade ont i vänster sida. Var på väg att blogga, men gav upp dom tankarna....var bara tvungen att gå och lägga mig. Ska ta EKG igen, och dessutom ska dom ta lite prover angående sköldkörteln. (stavas det så?)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck