Sidor

onsdag 3 november 2010

Kate och Kevin

Dom ska ju till samma uppfödare. Och idag när dom var i korgen tillsammans så såg det så gulligt ut så jag tänkte ta bilder på dom tillsammans för att överraska uppfödaren. Blev väl inte så som jag har tänkt det om man säger så. Kevvan ska ju alltid tjattra, spelar ingen roll om det är en vippa.....eller kamera. Det syns på dom flesta kort nu. Och tjattrar han inte.....ja, då ska han jäspa. Och detta blev då resultatet på fotograferingen av dom två idag.






Andra bilder  då. Eva inte bara gillar att ligga trångt, hon älskar det. Och det liksom gör bebisarna också. Här har Eva placerat sig för att sova, och Kenny tyckte att han också ville vara där, men fick inte plats.......men huvudet skulle iallafall vara i lådan :-)






Här är det Kiefer och Kate, den bruna tassen mellan dom tillhör Kevvan.




En annan sovstund under dagen. Här samsas systrarna Kate och Ina.....ser så gott och mysigt ut så jag hade med glädje försökt knö mig emellan :-)




Annars har dagen varit som vanligt. Jag har dammsugit, svabbat och mockat. Vet faktiskt inte hur många gånger om dagen som jag mockar, men många blir det. Ibland så täcker bebisarna över det dom har gjort, men ibland har dom väldigt bråttom ut för att leka igen. Och Milla....iiiiiiiiiii, det luktar inga rosor efter henne. Men nu får hon iallafall det där pulvret som heter mage som hjälper hennes tarmar att komma i balans och att hon får behålla magen längre. Annars typ varvar hon med att äta och gå på toa. Och det har redan efter dessa 2 dagar blivit mycket bättre.  Imorgon så ska jag köpa fläskfilé just för hennes skull....vet att hon älskar det. 


Har idag haft besök igen. Tjejen som var och tittade på cameosarna för ett tag sedan var här, och så även hennes dotter. Dom kikade på bebisarna och jag tror att dom gillade det dom såg. En annan tjej har ringt om Eva, får väl se om det blir något. Känner sådan ångest inför det, fast jag vet att detta blir det bästa. 




Åååååå vad jag är trött på internet just nu. Dagens blogg hinner ju bli gammal innan bilderna blir överförda. Nästa vecka blir det nog bättre, jag vågar ju inte ge mig på det här med att ändra till den nya dosan för då finns risken att jag inte har internet alls. Benny ska få fixa det när han kommer hem efter helgen. Vill bara berätta att jag har fått ett mail från tjejen i Halmstad och Ina (Katharine) ska också bli Halmstadsbo :-) Meeee liiiike :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck