Sidor

lördag 27 november 2010

Bilder igen

Så var det då dax för lite bilder. Har fotat och haft mig hela förmiddagen. Har tagit hur många kort som helst. Men det är ju så, att hur bra kamera man än har, så finns det ingenting som hjälper mot huliganer som vägrar sitta stilla. Nu menar jag främst Kurt....fick inte en enda bild som dög idag. Annars brukar han ju vara med på noterna. Även Kiefer och Kenny hängde med på Kurt bus, men dom fastnade iallafall på något kort. När jag började ta bilder så var dom faktiskt stilla. Men då detta är nytt för mig så blev dom korten antingen överexponerade eller under....det fanns brus, och ja, jag vet inte allt. Dessutom så måste jag faktiskt erkänna att det var jobbigt. Tungt. Så nu har jag ännu mera ont. Men det blir nog bättre sen när jag lär mig fota med denna blixten....då behöver jag ju inte hålla på så länge som idag.
 
Tog en liten rast också. Och under den rasten så var det iväg till Ullared igen. Benny köpte ju en laptop igår och den var inte ok.....en massa fläckar i olika färger. Så han skulle dit och byta den till en annan. Och jag följde med. Det var en sak som jag köpte igår, och som jag ångrade lite att jag inte köpte mera av. Så jag skulle göra det idag. Tji fick jag......dom var slut så jag köpte andra ramar.
 
Här är dagens bilder....fler finns på hemsidan :-)


Kiefer





Kate





Kenny





Katharine






Kevin





Blandat















2 kommentarer:

  1. Första bilden på Kiefer är ju helt underbar :)

    /Anngert

    SvaraRadera
  2. Oj så söta! Katharine är favoriten, och vilka ögon kate har! Grattis!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck