Sidor

fredag 12 november 2010

Millas bebisar 8 veckor

Och tiden bara rusar förbi som vanligt. Skulle tagit bilder på dom idag, men det funkade inte så bra. Det har ju varit så mörkt och regn ute, och detsamma inomhus då. Så när jag skulle ta bilder på dom så bara blundade dom. Någon bild fick jag väl, men jag sätter inte ut dom heller utan väntar till i morgon när vi gör ett nytt försök :-) Så jag tog istället fram filmkameran och filmade dom lite idag. Och det var ju då meningen att filma var och en av dom, men det gick inget vidare det heller. Dom blev så trötta så dom somnade, och sedan var jag trött och somnade :-)


Nu hittar dom ju på nya saker, inte varje vecka eller varje dag, utan varje timme. Alltid något nytt hyss :-) Och nu så är ju alla uppe i sängen. Så nu måste dörren vara stängd på natten, för det räcker om man råkar vicka lite på stortån så är dom där och ska bitas :-) Dom har också lärt sig ljudet av att maten håller på att dukas fram, och då sitter dom där som små änglar. Inte så länge till misstänker jag, då kommer även dom att jama för att dom tycker att allting jag gör går för sakta.


Idag får ni alltså inga bilder, men jag hoppas på att få ihop det till imorgon. Idag får ni bara njuta av filmerna.
Och så klart....dagens vikte...som är


Kiefer 850g +114g
Kate 915g +124g
Kenny 859g +104g
Kurt 1057g +157g
Katharine 807g +101g
Kevin 1005g +135g









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck