Sidor

torsdag 11 februari 2010

Bildbomb

Kan ju bara inte låta bli. Under morgonen så har jag fått lite sköna bilder igen. Som dom flesta här vet så väger jag ju mina katter, och kattungarna väger jag lite oftare, fortfarande varje dag även om jag inte skriver ner det här varje dag. Och det här med att jag väger dom sätter sig väl hos dom lätt. Vid vägning sitter alla snällt i skålen, och sitter dom inte i den, ja då leker dom med den. När bebisarna är små så har jag ju oftast skålen, som är en degbunke på golvet, och dom leker med den, sover i den, och till och med får den över sig, för att gå iväg, och då ser det ju ut som om skålen går av sig självt.
Något annat som jag brukar göra är att jabba med dom....skuggboxas....och det brukar dom också tycka är roligt. Men det är inte alltid som jag tar bilder på det....liiiiiite jobbigt att både jabba med dom och ta kort på dom. Men det gjorde jag imorse. Emellanåt ser man bara halva huvudet på bebisen, men dom där man typ ser bara kroppen har jag slängt. Sparade några bilder och dom kommer i dagens blogg.
 

Denna bilden tog jag igår kväll....Igor och Ian sover gott ihop


Iggy gillar att sova i den också


Och det gör Ingrid också


Fast Ingrid sover gärna i bädden


När hon låg i soffan så fick jag till en bild som visar hennes fina mönster


Jag jabbar med Iggy




Och med Igor


Fast han tröttnade snabbt


Och hoppade iväg :-)


För att sedan ligga och mysa i det andra rummet



Fick ett par fina bilder på Eva idag också



Och en bild med Maya och Suzie tillsammans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck