Sidor

tisdag 2 februari 2010

Fjodors vikt

Förra veckan så vägde jag ju honom och då hade han gått upp till 4kg.....Idag så visade vågen att han har gått ner 50g, så det var väl bara något tillfälligt förra veckan då :-( Jag som trodde att det berodde på att han äter så mycket av bebisarnas mat, vilket han faktiskt fortfarande gör. Jaja.....får väga honom igen om en vecka och se om det har hänt något. Vill ju att han växer till sig BRA inför utställningen i April. Imorgon så är han ju 8 månader redan.
När det gäller Suzie så fräser hon fortfarande åt bebisarna, men inte lika mycket. Den lilla räkan leker med dom samtidigt som om fräser, och bebisarna vet inte riktigt vad hon vill....leka eller skrämma iväg dom.....men dom har bestämt sig för att hon vill leka :-) Och under dagen när hon har vilat så har hon hittat en ny favvoplats. Dinos.....Det verkar som om hon vill ligga där han har varit och det senaste byggen av mina klös är ju Dinos favvo nu. Förutom när han ligger och sover djupt. Då vill han ligga på filten som jag stickade klart för ett tag sedan....han verkar gilla den mycket. Och det känns ju så pass kul att jag har påbörjat en ny :-)
Idag så har jag tagit en hel del bilder på bebisarna, men i slutänden så blev det inte så många iallafall. När jag kikar på dom i datan så har dom blivit suddiga. Inte mitt fel......dom leker och har svårt för att sitta still. Läger för dom nu är bara fullt ös, eller så sover dom. Dom har alla sådana goa pussmagar och jag kan inte låta bli......pussar på dom hela tiden. dessutom så är Fjodor med på dom flesta bilderna då han hela tiden vill vara med bebisarna. Lägger ut ett par bilder här idag på Fjodor när han tvättar och har sig med Igor. VARNING.: MASSOR AV BILDER :-)



Emellanåt kommer även Eva och kollar bebisarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck