Sidor

måndag 22 februari 2010

Filmsnuttar med konster



blir det idag....eller ja...en film med konster. Fast egentligen var inte det meningen, men då Ingrid och Ian var på humör så passade jag på att filma när jag håller på och lär dom konster.....jag leker med dom. Iggy var väl mest trött då han har busat så mycket, och Igor....ja, han var fullt upptagen med att gräva hål i plastbunken. Att dom tycker det är så roligt :-) Och till alla kattungeköpare....jag behåller alla själv :-) Näääää...skojar bara....men det är verkligen svårt den dagen som dom flyttar. Dom är verkligen underbara hela bunten.
Förutom att jag har lekt med alla katterna idag...förutom bebisarna då, så har jag kokat blåbärskräm. Plockade ju så mycket blåbär i somras, och blåbärskräm är gott. Fast innan den hinner och bli kall så är det ju mera soppa....och det gillar jag. Snacka om att jag har blå tunga nu :-) Medan jag mumsade i mig soppa mumsade kizzarna på strimlad skinka........dom bara älskar det.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck