Sidor

söndag 21 februari 2010

Barnvagnen

som jag köpte på en loppis förra året....kommer ni ihåg den? Hade totalt glömt av att jag hade den, även om jag ser den varje dag....hur nu det kan komma sig. Men idag så kom jag på det, och jag fotade Ingrid i den....hon är ju som en liten docka....söt som socker. Kan berätta att när hon flyttar så får hon en kille vid namnet Ragnar, stamnamnet på honom är S*BriKor Bagheera. Hon kommer att få behålla namnet Ingrid och så småningom kommer det att bli bebisar mellan dom. Ingrid kommer också med på utställningen i april, och Ragnar  också för den delen :-)
Det går framåt med bebisarna. Nu när dom ska upp i sängen eller soffan så klättrar dom inte...dom klarar av att hoppa upp. Och när jag ligger på golvet så balanserar dom på mig. Kan ju lätt erkänna att om någon håller på att tappa balansen så känns det.....deras klor är så vassa. Men jag vill inte klippa dom just för att dom precis har läst sig att använda dom när dom hoppar upp någonstans. Kommer ju så väl ihåg kullarna förra året när jag klippte klorna på dom.....stackarna kom ingenstans, och dom fattade nog inte varför dom inte kom upp så smidigt som tidigare. Dom är väldigt aktiva, och när dom blir trötta så kan dom somna mitt i maten eller mitt i en lek. Dom håller också på att mäta sina krafter med varandra, och trots att Ingrid är tjej så ligger grabbarna i underläge när dom busar. I början trodde jag att det var Iggy, men jag hade alltså fel.
Här kommer ett par bilder på Ingrid....fler finns på hemsidan där hon är i vagnen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck