Sidor

torsdag 18 februari 2010

Harrison Ford

eller Jonas som han kallas till vardags växer så det knakar.....den "lille" krabaten väger nästan 5 kilo. Hallå, eller.....han är ju bara 7 månader. Kan inte låta bli att undra och fantisera om var han hamnar i vuxen ålder :-) En bild på honom kommer här.....snodd med tillstånd från Anneli :-)
Idag har jag pratat i telefon en hel del.....håller på med anmälningarna till utställningen i Vårgårda som går av stapeln den 24-25 april......LÄNGTAR. Att jag sitter och pratar i telefon så mycket beror på att jag har ringt runt till kattungarnas familjer för att höra vilka som ska vara med, och det blir en hel del igen :-) Hur många exakt vet jag inte än, men hittills så ska jag skriva ut 13 anmälningar, det med mina egna inräknat då. Det gäller att hålla koll på alla katterna så att det blir rätt på alla blanketterna :-)
Eddie har idag fått dambesök....ända från Strömstad. Damen i fråga kallas för Millie. Jag har fått lite bilder på henne från hennes matte, men vill inte sätta ut någon bild innan jag har pratat med henne. Hur som helst...vi får se hur det går....håller tummarna för mer bebisar efter Eddie :-)

Jonas njuter av utsikten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck