Sidor

lördag 27 februari 2010

A-kullen är född

Ja, alltså inte just nu....då för några år sedan. Har gått igenom lite skivor, men det är ju ett evighetsjobb. För några år sedan hade jag inte alls någon bra kamera, och när jag filmade så var inte filmerna mer än några sekunder långa. Det jag letade efter är bilder på Milla när hon var liten. Jag har en skiva med bara henne, men alltså, jag kan inte hitta den. Måste gå igenom alla en gång till, och då också skriva på vad som finns på skivan. Jag har ju gott om tid, så egentligen skulle jag kopiera över allt till datan igen, och sedan sortera. På flera skivor finns det ju också sådant så jag redan hade bränt ner.....både 2 och 3 gånger, så det är inte bara nu som jag har dåligt minne :-) Hur som helst.....här kommer det först en film på Cindy som är Millas mamma, och den andra filmen är på Milla när hon var liten. Benny kom in precis när jag spelade upp filmen med Milla, och han trodde att det var Ingrid....dom ÄR lika :-) Och ju mer jag tittar på filmen med Milla, ju mer ser jag att Fjodor faktsikt är lik henne över ögonen........och Milla har stora fina ögon nu, så det kommer nog på Fjodor också :-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck