Sidor

fredag 12 februari 2010

Lottas dag

Ja, det har det varit idag.....min alldeles egna dag, och det kändes så konstigt så det är inte sant. Då jag är så mesig med att köra bil till storstäder så tog jag tåget imorse kl. 06.50 till Halmstad. Där hämtade Ann-Louise upp mig, åkte riktigt fint gjorde jag, en BMW. Det var bestämt att jag skulle tillbringa hela förmiddagen med henne, och hon började med att köra mig till Per Gessles hus.....han i Roxette ni vet :-) Men han låg säkert fortfarande och sov, och vi vände på hans parkering. Väl hemma hos henne var det en massa prat om allt möjligt, och jag fick mig många sköna skratt, och det bjöds på supergod middag.
När klockan blev runt 13-tiden så åkte vi till Per och Barbro, dom som har Boogis (Tawalli's Humphrey Bogart) Där blev vi bjudna på kaffe och god fika, och sen så var det dax att dra vidare. Jag hade en dejt med Jonas som är frisör....han skulle klippa mig, tona, slinga och jag vet inte vad....jag ville att han typ skulle göra om mig :-) Inte det lättaste, men jag blev SUPERNÖJD.....och det brukar jag inte vara efter ett besök hos frissan. Ska se om jag kan få ett par kort på frissan imorgon som jag kan lägga ut och visa.......................
Jag har mer eller mindre precis kommit hem....gosat lite med katterna, och nu blir det sängen........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck