Sidor

tisdag 9 februari 2010

Att äta mjukost

är nog det bästa tycker alla mina katter. Den osten som jag köper finns bara på Lidl, och där har jag inte varit på flera veckor, och med andra ord så har jag inte haft osten hemma. Köpte nere i affären, men se, det föll inte i smaken. Men så var jag i Gislaved i dag då jag hade andra ärenden där, och då passade jag på att gå in på Lidl också så klart. När jag kom hem blev det kalas :-) Alla var glada, och det märktes att dom inte har fått det på ett bra tag. Och det var första gången för bebisarna. Jag brukar ju ha mjukosten hemma, det brukar vara lättare att få bebisarna att äta då i början, men denna gången har det gått bra utan också. Så idag så fick jag höra för första gången fräs från dom :-) Attans den som kom för nära just deras bit. Suzie ska vi inte tala om.....hon var helt enorm....åt som om hon inte hade fått mat sedan hon typ föddes :-) Varken bebisarna eller dom vuxna gick ens i närheten av henne.
Jag har tagit lite bilder idag, och jag har också filmat :-)

Iggy-------Stör inte!!!!!

Heheheh...försök att ta en bild du....JAG VILL INTE

Hörru...nu blir jag sur....


JAG vill...titta jag kan sitta fint och titta in i kameran.


Jag kan också, men snabba dig på.....

.....Jag måste iväg och leka


Eva & Ingrid delar på osten

Delar på osten gör också Tindra, Igor och Ian

Fast efter lite fräs så gick Tindra till en alldeles egen ostbit.


nam nam nam nam...GOTT


Min....min...ge hit min ost......


Så klart får söta Suzie vara med idag också




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck