Sidor

lördag 10 september 2016

Trötta bebisar

Redan i torsdags eftermiddag blev alla bebisarna tröttare än vanligt. Igår var dom mer eller mindre utslagna hela högen och idag är det Linus och Bianca. Dom har nästan sett lite febriga ut. Men ibland blir det så när dom får sina vaccinationer, jobbigt denna gången när alla reagerade. Men som sagt, nu är det "bara" Linus och Bianca som ser tröttare ut än dom andra. Tidigare i eftermiddags fick dom komma ut i rastgården. Lite frisk luft skadar ju aldrig. Och det gjorde det inte heller, det blev mycket spring i tassarna. Och en hel del bilder. Fotade både med den gamla kameran och den nya (gamla båda två nu) Så det blir 2 inlägg idag med bilder. I detta inlägget bilder tagna med gamla kameran och i nästa med den nya. Dessa bilder är lite jobbigare att ta för jag måste komma väldigt nära då objektivet inte är så bra. Och om jag tar mig ner så har jag svårt att ta mig upp


Pan





Linus










Pan











Cordelia











Pandora










Bianca







Linus





Callisto












Linus







Cordelia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck