Sidor

lördag 17 september 2016

Bordskatter

Inte många dagar sedan som jag skrev att Zira gärna ligger på köksbordet för där får hon lugn och ro. Det är nu ett minne blott. 2 veckor tidigare än dom andra småttingarna som jag har haft har dessa lyckats erövra köksbordet. Till och med köksgardinerna har jag fått lyfta upp för dom har bestämt sig för att träna på bergsklättring. För er som har "ögonen med er" ser kanske att jag har bytt köksmöbler och jag tror att det är anledningen till att dom kommer upp nu. Även om stolarna är vid bordet. Tidigare var det ju en hel stolsrygg så dom kom inte emellan. Anledningen till bytet är att det andra bordet var alldeles för stort för mitt kök och jag har varit på väg att byta i 1 års tid men det har tagit emot. Men nu är det iallafall gjort och jag är supernöjd. Bilderna tog jag igår kväll, inte världens bästa kvalitet men det får duga.




Hela familjen är samlad...nästan. Pandora till vänster diar och likaså till höger då Callisto. Längst till vänster åmar sig Cordelia och Bianca kollar läget till höger








Linus tar över Pandoras tutte och Pan sitter längst till höger och funderar





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck