Sidor

söndag 18 september 2016

Paparazzi

Idag har jag känt mig som en äkta paparazzi. Och kändisarna som jag har fotat är inga  mindre än...taaaadaaaa. Mina bebisar så klart :) Även om jag inte döper dom efter olika kändisar längre. Det var inte alls meningen att jag skulle ta bilder idag. Men hade med mig kameran ut iallafall, man vet ju aldrig. Men alla var som duracellkaniner när dom kom ut så att fotografera dom var inte aktuellt. Istället satt jag och lekte med kameran och kollade alla inställningar som finns. Jag har ju testat alla tidigare men inte som just idag. Med en inställning som visar en katt (ja faktiskt) så började jag fota. Och kameran bara smattrade på för fullt, alltså flera bilder i rad. Vet inte hur länge jag höll på men fick ihop 370 bilder. Det rörde sig alltså inte om mer än cirka 30 minuter. Av dom bilderna blev det kvar 306 bilder. Trehundrasex!!!! Och alla bilderna kommer ut idag i 7 olika inlägg. Orkar du kika på alla??? Länkarna till dom sidorna hittar du till vänster i menyn (som bildserie och nummer)

Det är många bilder som blev mina favvobilder idag. Jag blev supernöjd. Men denna översta blev nog min absoluta favvo. Bianca tar ett hopp. Tack vare denna inställningen fick jag denna bilden. Och så ett par andra bilder bara för att det ska bli något i detta inlägget också




















Tog en stund att föra över dom från minneskorten. Sen fick jag ju gå igenom alla bilderna för att därefter förminska alla. En för en....Bläääää



2 kommentarer:

  1. Jag har en sådan inst. på Sonyn där kameran tar massor med bilder efter varandra och har man tur så blir det några som blir bra man skall kunna ta ögonblicksbilder med den funktionen. Kul

    SvaraRadera
  2. Kul! 4:an o 6:an är det riktig fart o fläkt över!!!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck