Sidor

måndag 19 september 2016

Bianca är till salu

Söta underbara Bianca. Jag säger det igen. Hittar hon ingen som vill ha henne när hon är 12 veckor så får hon gå kvar här hemma. Det kommer inte att gå någon nöd på henne. Och inte på mig heller. För hon är helt underbar. Titta på henne så spinner hon, ta på henne, ja då sätter motorn igång så högt att man inte hör sig själv. Precis som sina syskon är hon bortskämd, till och med lite extra. Och hon är den av dom alla som är lite extra mot sin människa, mig nu då alltså. Hon kommer gärna upp i soffan på kvällen, och ligger jag på sidan så lägger hon sig tvärs över mig och somnar tvärt. Bianca och hennes syskon är födda 2016-07-14 och får flytta tidigast den 6 oktober 2016. Bianca har färgen rödspotted.
Föräldrarna är
Mor: Tawalli's Hakuna Matata Zira (röd)
Far: Palace&Main Orcus (röd spotted)
Båda HCM-skannade normalt
Bianca är A-blod
Vid leverans är hon
-vaccinerad 2 ggr
-ID-märkt med chip
-veterinärbesiktigad
-rumsren
-samt har SVERAK-stamtavla
Är du intresserad eller vet du någon som vill ge denna tös ett hem, tveka inte att höra av dig för mer info. Mail: tawallisbritter@hotmail.com Tel:0371-36105 Mobil: 073-913 61 48

Bilderna på Bianca är tagna idag och hon är nu  strax över 9 ½ vecka





















































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck