Sidor

söndag 4 september 2016

Söndagsmys

Rastgården är absolut det bästa jag har byggt och gjort något med. Ungarna tokälskar att vara ute och leka, hoppa från kullen ner i gräset och jaga varandra genom tunneln, eller bara leka tillsammans i gräset. Nu när klockan är 11.50 har dom precis kommit in...självmant...och lagt sig på sina ställen för att sova. Och det är ju bra, då är dom pigga när Cordelias blivande husse och matte kommer i eftermiddag. Jag har försökt att locka in dom, men ingenting jag har lockat med duger. Ville ju att dom skulle komma in och vila lite redan för att par timmar sen. Men dom tyckte att dom kunde ta powernap där dom var, en powernap som varade mellan 3-5 minuter. Givetvis har jag varit ute med dom. Med kameran i hand blev det en del bilder. Och med en ny funktion för mig (efter uppdatering av FB) kan jag helt plötsligt sända live. Kanonkul tycker jag, men kanske inte alla andra. Bilderna kommer i den ordning som jag har tagit dom. Sätter  inte ut några namn, blir mycket att skriva då. Så...Titta och njut!!!




























































1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck