Sidor

måndag 1 februari 2016

Nedräkning

Så kom vi in i februari månad och då kan ju nedräkningen börja. Om bara 18 dagar flyttar bebisarna. Januari brukar ju annars vara en seg månad, men som sagt, det har gått otroligt fort. I januari hade jag många besökare/läsare på min blogg, 1156 personer. Startade ju denna bloggen 2010-08-19 och på 5½ år har jag haft 81266 besökare...helt fantastiskt.

Igår var jag hemma hos Oliver och Nickolina. Tänkte att jag ville fota barnen, Elwin och Nemo. Som jag har skrivit tidigare så ska jag ju  fotografera ett bröllop i mars. Och det är ju en rätt så bra idé att veta hur den nya kameran fungerar även på människor,  inte bara mina katter. Och det funkade riktigt bra. Där fick jag inte alls det där skimret i ögonen, något enstaka  kort kunde jag bara se att det fanns svagt rött i ögonen men faktiskt så lite så det inte ens störde mig. Jag har länge, riktigt länge funderat på att erbjuda mig att fota hemma hos någon. Barn, djur....eller vad man nu önskar för en billig peng. Problemet är att "kunderna" måste bo inom rimligt avstånd då jag inte är så glad i att köra bil, kör inte mer än absolut nödvändigt. Och så behöver jag så klart annonsera och erbjuda mig den tjänsten...vet inte hur jag ska utforma den bara. Mycket lättare att annonsera att man har katter :) Hur som helst, i dagens blogg kommer ett axplock på bilder som jag har tagit. Blir mina favoritbilder. Har många favoriter men kan inte sätta ut alla.



Först ut några av bilderna som jag tog igår









Bilder sedan tidigare


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck