Sidor

söndag 21 februari 2016

Barrunda

Nej, här finns ingen kung i baren men väl två drottningar. Igår morse så fick bar Zira besök av 3 törstande,, men se den baren var stängd. Dom åkte ut med tassarna först. I morse när jag vakande såg jag att bar Lillan var öppen, två törstande drottningar blev bjudna på husets bästa. Och nog sjutton finns det mjölk där, både Piper och Phoebe smackade tydligt. Och Lillan hon låg och bara njöt, emellanåt  putsade hon lite på dom. Lillan är ju som sagt inte dräktig men tuttar har hon och alltså mjölk. Tror inte det gör någon som helst skada av att dom är där och suttar, och så länge inte Lillan protesterar lägger jag mig inte i. Den enda nackdelen är väl att hon inte kommer att komma  i löp som jag har trott. Får se hur det går sen idag när Piper har flyttat, då kommer Phoebe att ha allt gott för sig själv. OM nu inte Zira får för sig att hon också vill ha en slurk, skulle faktiskt inte förvåna mig.

Sedan Mini flyttade så har det blivit ett stort lugn här hemma. Den positiva energin märktes direkt bland katterna, speciellt med Zira. Och faktiskt även ungarna (Prue flyttade ju igår) Jag har inte hört än hur det har gått för Mini, men så länge hon inte hör av sig antar jag att det går bra. Har också fått rapport om att det har gått kanonbra med Prue, så skönt.


Här besöker Piper & Phoebe bar Lillan




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck