Sidor

tisdag 16 februari 2016

Filmtajm

Under några dagar så har jag inte tagit bilder. Men jag har försökt. Helt omöjligt har det varit. Antingen är det fullt ös eller så ligger dom och sover. Dom kan sitta still en kort stund när det är mat på gång men då har jag ju ingen kamera i handen. Och skulle jag växla mellan att fixa med maten och kameran, ja dom tröttnar dom. Det är väldigt VÄLDIGT mycket koll om vem som är starkast. Så springer dom upp och ner, fram och tillbaka, varsomhelst och ingenstans. Jisses vilken fart dom har. Jag har fått gå så långt som att jag sprayar (Get Off) uppe på spisen. Piper (som vanligt) har varit där uppe och spatserat och då har hon även lockat med sig dom andra. Mini kan sitta nedanför och typ banna dom och locka ner dom, hon vet att där får dom inte vara (enda stället för övrigt) Skulle kunna ta bilder på dom ute idag för det är kanonfint men för kallt för dom tycker jag, -11,5 gör att inte ens dom vuxna vill ut. Hoppas det blir lite mildare under dagen. Jag ska iallafall försöka få till någon bra gruppbild på dom, helst senast imorgon. På torsdag kommer ju veterinären hit och efter sprutor och chip tror jag inte dom är så glada på mig och vill vara med. Filmade dom imorse med mobilen






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck