Sidor

onsdag 17 februari 2016

Utvilad

För en gångs skull kan jag berätta att jag känner mig utvilad, riktigt utvilad till och med. Kan inte komma ihåg NÄR jag sov så länge som idag, vaknade först 7,30. Dessutom så vaknade jag av att Lillan krafsade på dörren och tyckte det var nog, nu skulle dom ha MAT för alla i gänget svalt ju. Visst, jag var uppe på toa någon gång vid 3-tiden men gick ju och la mig direkt då jag kände att ögonen inte ville öppna sig riktigt. Och jag somnade igår kväll vid 23-tiden. Hur som helst så känns det kanon...förutom att jag har förlorat 3-4 timmar på min dag, men det kvittar ju liksom. Vädret är super ute idag idag med sol och idag är det inte lika kallt, bara -5,3.

Skulle ju fota igår för att få till ett gruppfoto. Funkade inte. Fick visserligen ett där dom var med alla tre men det var under lek. Och egentligen var det inte alls meningen att jag skulle fota när jag gjorde det men när Prue och Phoebe lekte i sängen plockade jag fram mobilen och filmade och sen blev det av bara farten att kameran åkte fram. Senare under dagen tänker jag släppa ut alla en liten stund. Kanske jag har tur. Utöver det ska jag nog ta mig en runda till solariet idag igen. Lördagens solning var inte så bra, kom knappt upp igen på grund av värken och tänkte att jag skippar solning i fortsättningen. Men när jag kom ut i korridoren och öppnade upp ögonen lite såg jag att dom hade ett solarium där man kunde stå och sola. Så jag var där i söndags. Från lördagen såg man inget, tyckte att rören var dåliga, dessutom så blinkade dom. MEN, jisses vad det tog på söndagen. Kändes på kroppen precis som när man solar på stranden att det tog. Och bara 10 minuter men det räckte och var nästan för mycket. Så idag blir det bara 6 minuter. Tänk att lite färg kan få en att må så mycket bättre, och man känner sig mycket fräschare. Och igår eftermiddag var jag och klippte håret, bara topparna. Men det behövdes, dessutom slipper frissan jäkta med klippning också när jag får min håruppsättning. Ska bli så najs, hon provade lite igår. Ska nu bara hitta lite snygga hårsmycken som jag vill ha.

Nähä, om jag skulle sätta igång med dagens städning. Dagens bilder är random, kommer upp i den ordningen jag tog dom. Men jag tror att under dessa 12 veckor vet ni vem som är vem (alltså i som följer mig




Määääh, nu åkte kameran fram igen...



Fast igår lyckades jag få några fina bilder på henne







Sötnosen. Alltså, hennes färg är inte så här mörk men blir det när inte blixten är på






-Uff vad smutsig  man är då








Vilar sig lite mitt i leken




















Fick några bra bilder på Zira också. Dock med bös i ögonvrån, men det bjuder jag på. Hade jag gått dit för att få bort det hade det inte blivit någon bild












Även Lillan måste tvätta sig






Dom här lådorna alltså :)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck