Sidor

söndag 28 februari 2016

Lillan skendräktig

Ja, jag har ju skrivit om det tidigare, alltså att hon går tom. Vilket jag till 99.99% är säker på. Men den där ynkliga lilla procenten gör ju så klart att jag har mina tvivel. Speciellt som hon fortsätter att gå upp i vikt. Samtidigt går jag och är lite smånervös, tänk om något annat växer i henne. Eller att hon kanske har/får livmodersinflammation. Visst, ingenting tyder på det, hon är som vanligt, men det gnager i mig ändå då hon inte har gått  in i löp än. Och trots att hon är som vanligt så finns det en oro som gnager i min mage om att kanske kanske allting inte står rätt till, magkänslan ni vet. För även om Phoebe diar henne så borde hon faktiskt gått i löp, enligt mig redan för 1 vecka sedan. För den som undrar har hon nu alltså gått upp med 701g. Jag har ingen aning om ifall det är normalt när en hona är skendräktig.


Som ni ser på bilderna så är hon tjock, som att hon skulle ha bebisar











För några dagar sedan visade Lena mig en bild på en hona som har den fantastiska färgen chokladsköldpadd smoke bicolour. Ville gärna visa den här på bloggen, för denna färgen kan bebisarna få mellan Lillan och Weezy, eller framåt i tiden Phoebe och en choklad-vit hane. Har frågat uppfödaren om jag får lov att visa bilden på min blogg och det gick bra. Hennes stamnamn är Queen of Trodos (klicka på namnet så kommer ni till hennes fb-sida)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck