Sidor

torsdag 18 februari 2016

Bilder, bilder, bilder

Massor av bilder. Jisses, HUR ska jag kunna välja vilka jag ska ha med i bloggen idag? För när jag fotade ute igår så fick jag många bilder, hela 86 stycken. Men efter att jag tog bort suddiga och väldigt lika bilder bantade jag ner det hela till 54 bilder. Fortfarande många. Så jag delar upp det lite. Lillan, Mini och Zira får ett eget inlägg med bilder på dom. Så det blir alltså 2 inlägg idag. Nej, fel...det kommer ett senare i eftermiddag också efter att veterinären har varit här. För det har kommit lite snö så jag tänkte låta bebisarna känna snö under tassarna,  och ja...givetvis kommer jag att fota, eller filma.
Jag gör som igår, bilderna kommer i den ordning som jag tog dom.



































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck