Sidor

måndag 10 december 2012

Uppdatering Lillan

Jag vet att det är rätt så många som undrar hur det går med Lillan så det får bli en uppdatering om henne nu ikväll. Och jag är så glad för hon mår bara bättre och bättre. Sedan vi var hos veterinären har hon gått upp med 59g, nu vägde hon 575g. Hon har bara varit och bajsat 1 gång. Det är fortfarande lite löst men absolut inte så som det var innan. Och nu leker hon så hon har fått tillbaka energin också. Helt underbart!!

Jag tror också att jag nu har blivit en fena på att bada kattungar. I och med att hon har varit lös i magen så har hon mer än en gång trampat i det....så hon har verkligen stinkit skit...det var så det vände sig i magen på mig. Och min slutsats är att hon själv inte mådde så bra av att lukta så illa så jag tyckte ett bad var nödvändigt. Och nu slipper hon slösa energin på att försöka tvätta sig själv. Och faktiskt så tittade hon på mig med sina stora ögon där i badet och det kändes nästan som att hon tackade mig. Lilla älsklingen :)



2 kommentarer:

Här kan du lämna dina tassavtryck