Sidor

tisdag 25 december 2012

700 bilder

Det är vad jag har tagit idag....alltså sjuhundra. Och av dessa så blev det kanske bara 100 som var så pass bra att jag behöll dom. Min kamera strejkade och emellanåt ville det inte klicka, och när det väl klickade så var det ingen kattunge framför kameran.....eller så var den på väg bort.
Jag kände redan i morse när jag vaknade att det skulle bli en skitdag idag. Eller vad sägs om att jag har ont i magen igen....förkylningen håller ett hårt grepp om mig...dessutom så har jag tandvärk. Och med min tandläkarskräck så lär jag väl inte besöka tandläkaren förrän det är absolut nödvändigt. Dessutom så har min skrivare gått sönder igen så det funkar inte att skriva köpekontrakt och inte är biblioteket öppet så jag kan åka ner och skriva ut dom där.

Hur som helst, jag har tagit veckans bilder idag. Kanske det blir något mer innan veckan är slut men med min nuvarande otur är det inte alls säkert. Så idag får ni iallafall någon bild att se på.....kommer på hemsidan först i morgon ......



Tom


 Tina


 Téa


 Tony


 Tammy


 Lillan (Vanessa)


 Val


 Vincent


 Vin


 Anastasia


 Anjelica


 Audrey


 Alan

2 kommentarer:

  1. Lilla kommer att få sådan fin ögonfärg tror jag. Grattis till en bunt snygga katter. Har Tom så stora ögon?

    SvaraRadera
  2. Hej! Fin och välskriven blogg du har.
    Usch tandvärk lät inte roligt. Hoppas den släppt lite? Är det nån visdomstand eller nån plomb som bråkar?

    God fortsättning på julen.
    /Pelle

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck