Sidor

torsdag 20 december 2012

Olivias bebisar 11 veckor

11 veckor!!!! Fattar ni vad fort tiden går. Och om bara 1 vecka flyttar dom till sina nya hem. När det gäller bilder på dom idag så är det precis som med bilderna igår, det blir inga för att jag inte orkar ta några. Även om jag känner mig lite bättre idag. Men vikten kommer. Och nu ska jag ladda inför styrelsemötet med Brittringen ikväll, det blir telefonkonferens och det blir en ny erfarenhet. Hur nu det ska gå med mina hostattacker. Och så ska jag ladda känslomässigt inför min mosters begravning i morgon.
Vikterna idag är
Tom 1259g +170
Tina 1240g +158g
Téa 1052g +122g
Tony 1199g +139g
Tammy 1000g + 88g
(Lillan leder fortfarande ökningen denna veckan med sina 180+)


1 kommentar:

  1. hmmm Ricki vägde 1025 när hon kom hit så Tammy är itne så stor hon heller fast hon verkade större hmm men klart den är ju en vecka kvar

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck