Sidor

tisdag 11 december 2012

Matdax

Hade först inte tänkt att blogga idag. Fanns inte så mycket att skriva egentligen för jag tycker att jag nästan skriver samma sak varje dag. Och inte hade jag tagit någon bild heller som jag kunde dela med er. Men så gick jag in till datarummet.......och vad ser jag??? Jo, bebisarna visar klart och tydligt för mig att nu var det matdax. Och då det var tomt på faten så blev det till att ta för sig hos Luna. Och jag lovar...hon har bara sex fungerande tuttar. Jamie och Olivia låter ju dom inte dia längre. Fast innan jag gick ut för att fixa klart maten till dom var jag ju tvungen att ta ett par bilder och även en liten filmsnutt :)



Under denna bebishögen ligger Luna








Här har jag tagit fram maten och jag fick bära ut alla till den. Tyvärr kan jag inte få alla med på en och samma bild




3 kommentarer:

  1. Ser ut som hemma hos oss när 5 katter äter bullar i sås. Dock är våra vuxna och sen har du ju lite fler också.

    SvaraRadera
  2. "kastar sig över maten" .... kom jag att tänka på ... Vilken supermamma!

    SvaraRadera
  3. Arma Luna. Hon är en kattmammeängel :)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck