Sidor

onsdag 26 december 2012

Jamies bebisar 10 veckor

Och jag tog några nya kort idag på dom. Dom som jag tog igår var ju direkt katastrof och med ljus från lampan i vardagsrummet blev dom röda. Men idag så funkade det mesta när jag fotade dom och ute var det ljust och fint. I datarummet har jag ju ett fönster och när det är fint väder ute så blir det ljust och fint i rummet också och då funkar det med bilder. Tog ju bilder här inne igår med, men som sagt....ingenting funkade som det skulle då. Fast....det spelar ingen roll hur bra kamera jag än har eller hur fint och ljust rummet är. Att ta bilder på Lillan är näst intill omöjligt då hon bara vägrar vara still. Dessutom så blir hennes färg lite fel när jag tar kort. Resten av bilderna som jag har tagit finns på min hemsida Och så kommer det en liten filmsnutt på var och en av dom. Tack också till Pelle som skrev en kommentar igår :)
Vikterna på dom idag är

Vanessa 899g +113g
Val 1128g +96g
Vincent 1027g +95g
Vin 1143g +150g

Vanessa




Val




Vincent




Vin





1 kommentar:

  1. men vad de ändrar sig fort. Nu är det nosar och morrhårskuddar och oj vad fina de är

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck