Sidor

fredag 13 april 2012

Ritningen klar

Nu så har jag kladdat färdigt när det gäller den kattmöbel som jag vill bygga. Hittade ju en bild på FB och jag gillade den skarpt, riktigt riktigt mycket. Och då jag har en tom vägg där jag bara har gardiner hängande då inget annat passar där så har jag tänkt bygga denna kattmöbel. Dock lite större än den som jag såg på bilden. Som ni alla känner till så får man ju inte bara ta bilder hur som helst på nätet, copyright. Men om ni klickar HÄR så ser ni bilden på hur det ser ut. Och då ska jag ha lite extra till då jag har en vägg som är 3 meter. Mitt bygge ska vara 2 meter, och så lite extra då jag vill ha en kattungelåda.

Den här anser jag mig kunna klara av lätt, blir inget komplicerat. Men jag tror ändå att det kan ta sin lilla tid då det är mycket delar/detaljer. Och detta projektet kommer jag att sätta ut både här på bloggen och min hemsida där jag tar bilder när jag bygger upp den steg för steg. För tillfället så är då bara ritningen klar. Jag är inte bra på att klottra men huvudsaken är ju att jag vet vad jag menar. JAg kladdar ju ner bara så som jag ser det framför mig :-) Så nu bjuder jag på dagens skratt :-)

1 kommentar:

  1. Jättebra Lotta, man blir ju inspirerad, ska följa ditt bygge, ha en go helg

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck