Sidor

fredag 20 april 2012

Luna 5 veckor

Det har nu då redan gått 35 dagar för Luna. Och hon har en söt liten mage. Fast hallontuttarna är borta...nu är det mera stoppljus som gäller. Jag har försökt att ta bilder så att man kan se magen men det har inte funkat så som jag vill. Så vi får hoppas att det kanske går bättre nästa vecka.
Hon har vilat väldigt mycket denna veckan. Fast hon får sina ryck emellanåt och varje gång så hoppar mitt hjärta upp i halsgropen. Jag vill ju att hon ska ta det lugn. Och från att hon veckan tidigare var väldigt mycket för att vara med mig söker hon sig nu till dom andra tjejerna. Och Jamie tvättar och putsar för fullt.
Vikten på Luna idag är 3122g och hon har gått upp med 168g, nu sammanlagt med 504g. Tycker jag är superbra. Lite bilder idag, bjuder på dom fast dom inte är så bra. Och så en film där dom myser alla 4:a













1 kommentar:

  1. Såg en liten bula på magen.. Å så spännande. Är det inte vecka 21 snart?

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck