Sidor

söndag 1 april 2012

Priscilla 8 månader/bildbomb

8 månader har gått så fort, tycker ju inte att det var så längesedan som hon pluppade ut. Jag älskar alla mina katter, missförstå mig inte. Men Priscilla kan jag dö för. VILKEN KATT!! Hon har klart och tydligt, flera gånger om visat att det minsann är hon som äger mig. Ibland händer det till och med att hon morrar på dom andra om dom kommer för nära mig när hon gosar. Men som tur är så gör hon inte det alltid. Men hon ska alltid vara med. Benny brukar skratta åt henne när hon håller på så. Jag trodde ju att hon kanske skulle växa ifrån det men nä, det har blivit värre. Även om vi får främmande ska hon fram och fjäska för alla.

Jag önskar bara att britten inte växte så hejdlöst åt alla håll och kanter och hela tiden någon kant mer än den andra. För tillfället så är det huvudet och öronen som sticker iväg. Hoppas hon jämnar till sig lite innan utställningen. Hur som helst idag väger hon 3442g och hon har under månaden bara gått upp med 105g. Men så länge det är upp så är det ok. Hon har snart samma vikt som sin mamma Jamie...Jamie väger bara 108g mer än Priscilla nu.




































Och så lite extrabilder för nu orkar jag inte skriva fler inlägg :-) Och ja, jag VET att det är många bilder idag, men jag kan inte  bestämma mig för vilka jag ska sätta ut...så ja...det blev alla :)










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck