Sidor

fredag 13 april 2012

Luna 4 veckor

Det har alltså redan gått 4 veckor. Och trots att jag tyckte att det gick väldigt långsamt veckan som var så har det ändå gått fort. Det var påskhelgen som störde mig....gillar inte påsken. Men idag så är det äntligen fredag igen och dax för vägning av Luna. Under veckan som har varit så har inte maten smakat Luna så bra. Jag har inte sett att hon har mått illa eller för den delen spytt, men jag ser att hon tar bara lite mat och går sedan iväg. Så jag misstänker att hon mår illa. Under veckan så har hon inte gått upp mer än 84g men det känns bra ändå för hon går ju upp. Idag väger hon 2954g och har alltså som jag skrev innan bara gått upp 84g, sammanlagt nu 333g

Kollade lite när dom andra har varit i vecka 4 men det är svårt. Detta är ju Lunas första kull och hon i sig är en liten hona. Det är bara att vänta och hoppas på att jag nästa vecka kan skriva att hon har gått upp över 100g. Något ntt som hon började med för bara 2 dagar sedan är att lägga sig på mig när jag ligger och vilar. Det har hon inte gjort tidigare, bara några gånger just under den veckan som hon flyttade till oss. Och JAG tycker att jag kan se en liten lite rundning på magen :-)

Bilden på tutten är tagen idag












2 kommentarer:

  1. Hon är underbar!! Lilla Luna !

    SvaraRadera
  2. Hon är så söt så det är otroligt

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck