Sidor

onsdag 28 september 2011

Suzies bebisar 7 veckor

Det går undan vill jag lova. Och visst är det kul att alla ungarna växer och utvecklas......men samtidigt är det ju liksom lite tråkigt.......tiden för deras flytt närmar ju sig. Även dessa små har mycket spring i tassarna. Dom få gånger dom tar det lite lugnare får jag passa på att pussa på dom. Än så länge går det ju bra....med pussandet. Men dom växer vä ifrån det som alla andra.

Suzies bebisar är lite mera kompakta än vad Jamies är.....förutom då Penelope som verkar ha en riktigt bra benstomme. Dessa ser ut som små lådor som har fått fötter :-) Dom är härliga....alla....och jag får inte nog av dom. Jag känner mig så lyckligt lottad som får hålla på med detta.

Jag har som vanligt tagit bilder på dom som finns att se på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar är nu för en vecka
Oprah 774g +95g
Olivia 823g +130g
Orlando 817g +104g
Oxana 730g +73g


Oprah




Olivia




Orlando




Oxana. Och nu har jag äntligen fått tid till att sätta ut henne också till salu





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck