Sidor

tisdag 20 september 2011

Så underbara!!!!!

Jag har varit lite rastlös idag. Visserligen har jag gjort en hel del i vanlig ordning, men rastlös ändå. Så jag tog lite bilder på Suzies bebisar. Mycket på grund av att en tjej ringde och är intresserad av Oxana och undrade om jag hade några nya bilder. För jag har ju bestämt mig om Ryssland helt och hållet nu. Trots att uppfödaren mailade i onsdags om att han skulle lägga in tingningsavgiften samma dag så har det alltså inte kommit något än. Så ja......Patrick och Oxana är till salu. Och så ska vi inte glömma Pierce som också söker en egen familj att gosa med.
Här kommer lite bilder iallafall


Alltså, detta är visst brittstandard!!!! Oprah poserar gärna och visar



Nähä inte?! Ok då....ska vi se så här oskyldiga ut då?




Orlando får syn på svarta faran Kurt, kolla ögonen



-Där satt den....ingen mer svart fara här inte!!



Skojar bara....vi, jag Orlando och Kurt kommer bra överrens



Olivia är så läcker i sin färg, går bara inte att motstå henne



Och Kurt tycker detsamma



Oxana är söt som sockervadd




Tittut....slut för idag










3 kommentarer:

  1. Helt ljuvligt underbara, hela högen!

    SvaraRadera
  2. Vilka HÄÄÄÄÄrliga bilder på HÄÄÄÄÄÄrliga kissar! HA-begäret är överväldigande!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Håller helt med Lena...habegäret e nästan oemotståndligt!! Puss till alla tissebarnen!!!//kramiz

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck