Sidor

lördag 3 september 2011

Besök



Idag har Oprahs blivande husse och matte varit på besök och hälsat på henne. Man kan nästan tro att hon förstår att hon ska till dom då hon visade upp sin absolut bästa sida och var hur gosig som helst. Näääää....men hon är gosig....hela tiden. Hon gillar verkligen att visa upp sin lilla prickiga mage, och hon gillar att man pussar på den. Dagen till ära fick hon vara med oss i köket och hon spatserade nöjd och nyfiket runt på köksbordet :-)

Först en bild på Oprah tillsammans med Per och Barbro, sedan en bild som Per tog






Jag bad faktiskt Per ta ett par bilder på mig. Gillar väl inte direkt att visa bilder på mig själv, men jag ville ändå visa lite bilder på hur jag såg ut innan jag började banta. Hittade mina jeans som jag hade på mig på styrelsemötet i oktober förra året.....började alltså banta i januari, snart 9 månader sedan. Jag känner mig superduktig men har lite kvar att gå ner, vill ju gärna få bort magen helt. Eventuellt får jag börja träna vilket inte alls lockar mig då jag känner att jag varken har orken eller lusten till det. Vi får se hur det blir.






1 kommentar:

  1. Lotta! Det är inte bara Dina katter som är mums för ögonen! DU är vacker som en nyutslagen nyponros!:)Och jag är sååå in i bänken avundsjuk på din smärta siluett!;)

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck