Sidor

onsdag 7 september 2011

Suzies bebisar 4 veckor

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det blir väldigt mycket repris på vad jag har skrivit tidigare tycker jag. Dom är alltså 4 veckor idag. Dom äter riktigt bra, och är superduktiga i allt som dom gör. Skillnaden från förra veckan är att även Suzies bebisar kommer ut i köket och ser sig omkring. Dessa 2 kullar är bland dom lättare som jag har haft, dom klarar allting så bra och dom har gjort det så snabbt.

När det gäller Olivia så har jag ju tänkt att behålla henne hemma. Men det har ju inte varit hundra, och det lutar mot att hon ska få ett nytt hem. Inte för att jag inte vill, men jag kan liksom inte behålla precis allt som jag gillar, speciellt med tanke på dom kommande kullarna, tänker främst på Luna och Kurt nu. Så jag får se om jag kan få ett bra hem till Olivia med, då gärna hos någon som kan tänkas ha henne till avel, och kanske untställning. Om jag inte ändrar mig igen alltså. Kan förresten berätta att Orlando kommer att få bo tillsammans med sin bror Mick Jagger :-)


Jag har som vanligt tagit bilder på dom som finns att se på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar är nu för en vecka
Oprah 481g +101g
Olivia 508g +108g
Orlando 520g +119g
Oxana 480g +84g



Oprah





Olivia





Orlando





Oxana





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck