Sidor

tisdag 27 september 2011

Livsfarlig kizze!!!!

Jodå....jag har farliga kizzar här. Dom kan skrämma iväg precis vem som helst....det vill säga....dom tror det :-) I morse så fick dom smaka pressad skinka för första gången, och jag lovar att det gick hem. Speciellt Priscilla blev helt tossig i den. Hon hann inte ens att börja smaska på en bit innan hon började morra och varna alla omkring sig att inte våga sig på just hennes bit. Jag var så klart tvungen att filma, trots att det var tidigt på morgonen och innan jag hade hunnit med deras morgonbestyr....varav att Priscilla är skitig i ögonen med det bjuder jag på :-)

Då det är så bökigt för mig att fota alla för tillfället på grund av att dom inte vill stanna kvar i kameravinkeln har jag även idag fotat inför morgondagen. Och det var precis samma visa som i söndags när jag fotade Jamies kull. Så klart skulle dom komma med och försöka fördärva bilderna. Eller ja, dom blev väl inte fördärvade, det är ju kul med sådana bilder, men jag vill ju gärna ha dom en och en på deras sidor. Så idag blir det en massa bilder där dom busar med min rekvisita.



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck