Sidor

onsdag 21 september 2011

Suzies bebisar 6 veckor

och lite uppdateringar på dom med bilder och vikt. Som vanligt med andra ord :-) Nu är även dom försäkrade, och idag har det varit kloklippning på dom....utan några som helst protester. Snälla kizzar....just nu iallafall....protesterna kommer nog så småningom.

Jag har ju inte mitt vanliga minneskort hemma så det har inte blivit så mycket till filmande den senaste tiden, tråkigt nog. Men när jag köpte den lilla kameran så var där ett minneskort.....och med det har jag filmat idag. Har varit jobbigt vill jag lova då jag bara har kunnat filma 1 klipp åt gången sedan var kortet fullt....alltså föra över till datorn och sedan samma sak igen.....9 gånger. Pust, stånk, stööööön. Filmerna kommer i ett inlägg för sig.

Jag har som vanligt tagit bilder på dom som finns att se på hemsidan.

Vikterna på Suzies bebisar är nu för en vecka
Oprah 679g +114g
Olivia 693g +95g
Orlando 713g +95g
Oxana 657g +91g


Oprah




Olivia




Orlando




Oxana





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck