Sidor

söndag 18 september 2011

Jamies svarthaka del 2

Och egentligen är det ju itnehennes svarthaka, utan henes kala fläck som det handlar om. Som för övrigt inte är så kal längre. Det syns redan att det börjar växa ut ny päls, och jag tycker själv att det ser bra ut. Förutom hennes svarthaka då, men det ska vi väl få bukt på :-)

Nu ligger bebisarna precis överallt och dom är precis överallt. Och dom sover på dom mest konstigaste ställen, förstår inte att dom tycker det är skönt. Oprah lyckades jag stänga in i skafferiet idag. Dom har inte varit så intresserade av att gå in där än, men idag hände det alltså. Jag tyckte att jag hörde pip, men trodde att någon av dom drömde då alla låg och sov. Alla utan Suzie som gick omkring mig och pep hela tiden. Tills jag gick ut i köket, då pep hon vid skafferiet och därifrån kom då ett litet pip. När jag öppnade så tvättade Suzie Oprah som om hon hade trillat ner i någon hög med mycket smuts.

Så här såg det ju häromdagen



Och så här ser det ut idag




Här ligger dom lite huller om buller




2 kommentarer:

  1. Vilken härlig liten ormgrupp. Vilken skönt litet gäng.

    SvaraRadera
  2. Det är något särskilt med kattungar :) Så fruktansvärt gulliga!

    SvaraRadera

Här kan du lämna dina tassavtryck