Sidor

söndag 4 september 2011

Alla mina ungar/bildbomb


Ojojoj....idag är det verkligen jobbigt att välja ut bilder till bloggen för kameran har gått rätt så varm. Det är svårt att inte föreviga dessa små skönheter när dom är igång. Och igång är dom, nästan hela tiden. Attans vad dom busar....och attans vilka röstresurser dom har....skriker högt när dom blir bitna. Men det finns inte så mycket att göra just åt bitandet......tillhör liksom. Fast ibland kan jag inte låta bli, jag får ta bort någon av dom :)

Idag har Mia varit och hälsat på och haft lite bebisgos. Och jag fick present av Mia igen. Lite generande men ack så roligt. En brosch med 2 katter på, och 2 armband.....just armbanden är jag riktigt kär i :-) Tack goa Mia. Bilder på det kommer en annan dag. Och så är jag lite stolt då jag har fått in min Priscilla som Månadens kuttersmycke ute på Brittringen :)

Priscilla






Penelope





Patrick




Pierce




Oxana





Orlando










Olivia








Oprah






Lekstunder









Denna bilden tog jag precis nu när jag började blogga :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck