Sidor

tisdag 31 mars 2015

Nya visitkort igen

Det var några år sedan nu som jag gjorde egna nya visitkort. Beställde 3 olika, sammanlagt blev det då 600st.Och faktiskt har jag kanske 50 kvar av varje. Men den infon som finns på dom är ju inte aktuell och inför utställningen i Gislaved ville jag gärna ha nya. Så jag satte mig ner och gjorde en ny aktuell design. Samtidigt fick jag en beställning från Lena som har Brembo britter. Gjorde beställningen i torsdag kväll och redan igår (måndag) fick jag hem allt. Denna gången tog jag "bara" 200. Är grymt nöjd med både min egna design och med Lenas.

Om det är någon som behöver hjälp med design till visitkort så kan man göra en beställning från mig. Jag tar 250:- för jobbet. Visitkortet har design på båda sidorna och har måttet 90 x 55mm.


Här kommer mitt nya visitkort och även gamla. HAr gjort design även till andra men har inga bilder på det.

Framsidan

 
 
Baksidan

 
 
 
 
Lenas nya visitkort
Framsidan

 
 
Baksidan

 
 
 
Mina gamla visitkort



 
 
 
Och här mina första visitkort. Fram och baksida även då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna dina tassavtryck