Sidor

måndag 30 mars 2015

Mini 7 veckor

Då har ännu 1 vecka gått och det är med andra ord 7 veckor för Mini idag. Med sina 49 dagar har hon cirka 16 dagar kvar innan hennes bebisar kommer. Jag tycker mig ha känt rörelse i hennes mage och jag tycker jag har sett ytterst små rörelser i magen/pälsen också. Lite svårt att känna för hon åmar sig fram och tillbaka och nu har jag tyckt i ett par dagar att hon visar smått löp vilket jag även har sett hos andra av mina honor.

Jag tycker att hon har exploderat i vikten denna veckan. Redan i fredags var jag tvungen att väga henne och kolla och då hade hon gått upp 356g på  bara 4 dagar. Fast vågen svajade fram och tillbaka, går ju bara till 5 kg. Vägde henne vid middagstiden idag och tog den andra vågen som tar 10kg. Vet sen innan att den diffar, trodde att det var 30g men det var 60g. Vet det till hundra procent då jag vägde Lillan på vågen jag brukar använda och när jag vägde henne på den andra så visade den alltså 60g mindre.

Mini väger idag 5160g och har under veckan gått upp med 330g, sammanlagt nu 929g. (Lillan vägde 935g)








1 kommentar:

Här kan du lämna dina tassavtryck